Jumat, 21 Desember 2012

Yang Penting Posting #2


anak: Ambilkan bulan bu.. ambilkan bulan bu... yang slalu bersinar di langit...
ibu: maksud loh bulan..??? nyoh dinggo Autan ne!! meh micek ae lho jik kokean howo...
bapak: Ambilkan Autan bu.. ambilkan Autan bu... nyamuk'e nyokoti ting clekit............

Sopo sing wes tau maen benthik... qiqiqiqi.. ndeso tenan ig dolanane benthik... benthik iku asline permainan sik modern lo.. percampuran antara softball, tenis, badminton, golf, kasti lan sak wijine.. aku mbiyen wes tau maen koyo ngene ki.. gawene gampang tur yo murah meriah.. la gari golek cutik siji dowo siji cendhik.. ples watu boto loro.. wes iso maen benthik.. yen ra salah.. aku yo semu lali iki.. benthik iku dimainke ono telung ronde.. kowe isoh menang sebutane "game" yen nganti oleh ongko (point) 25,30,35.. la gari perjanjian awale piro.. trus bar kuwi kowe oleh ngukum lawanmu sik kalah, jenenge ongkek (mlayu nggo sikil siji..) eh bener ra ya.. aku lali tenan ki.. Ning dolanan benthik ki yo ono bahayane.. pro konco kudu tansah ngati-ati soale kayu sik mencelat isoh-isoh ngenek'i ndasmu.. opo neh yen maine ning kampung.. isoh mecahne kocone tonggomu ngko.. trus yen wes kedadean yok ojo ngomong.. "kita lagi latihan..tante...." TAK pruk dhewe ngko... cah cilik wes ajar ngapusi..

tak! dalam bahasa indonesia atau melayu tak berarti "tidak"..
dalam bahasa Polandia tak mempunyai arti sebaliknya yaitu "ya"
sedang dalam bahasa Iceland takk (dobel "k") mempunyai arti terimakasih, thanks!
la ini yang unik ni dalam boso jowo... tak... jika berdiri sendiri itu tidak mempunyai arti, namun jika diikuti kata kerja.. maka artinya menjadi "saya"... seperti kalimat diatas.. tak pruk dhewe ngko.. artinya adalah "saya pukuli sendiri nanti."
tak idhak-idhak.. SAYA injak-injak..
tak pek ya... buat SAYA ya..
tak tunggu balimu.. SAYA tunggu kedatanganmu kembali
meski kemudian kata awalan ini juga diangkat ke bahasa Indonesia dan penggunaannya semakin jamak terjadi, misal tak cium..tak kesana..tak beri uang..dll...

Wes..do mudeng toh.. yowes saiki nyanyi sik yooo.. karo mangan juwet.. dondong opo salak..duku cilik-cilik.. andong opo mbecak.. mlaku timik-timik..




Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Salurkan Cemoohan Anda